Za olakšano planiranje i upravljanje wellness i SPA centrima

home > spa expert

Ključne karakteristike proizvoda:

Grafička organizacija

Radni prostor je optimizovan i postavljen prema trenutnim potrebama terapeuta.

Kreiranje šablona

Mogućnost kreiranja rezervacije resursa koji su potrebni za izvršenje jedne usluge i korišćenje off set-a između tretmana

Organizacija

Radno vreme objekta, kao i smenski rad terapeuta, mogu se organizovati na dnevnom nivou, ali i u periodu vremena koji nam odgovara.

Rezervacije

odabir terapeuta, prostorije, vremenskog trajanja, ali i utrošenih resursa.

Izveštaji

Set izveštaja, koji mogu biti trenutni, dnevni, ali i periodični.

Kvalitetna Obuka

Startni paket stručne obuke je uračunat u cenu

 

Olakšano planiranje i upravljanje

U skladu sa potrebama modernih hotelskih spa centara i banjskim kompleksa, razvijen je SPA Expert – softver za olakšano planiranje i upravljanje radom zaposlenih i raspoloživim resursima u wellness i SPA centrima, uz mogućnost integracije sa ostalim softverskim rešenjima.

Konekcija sa RoomExpert i BarExpert aplikacijom

Osim različitih mogućnosti naplate usluga na licu mesta centra, aplikacija nudi i povezivanje sa Bar Expert aplikacijom, u cilju naplate dodatnih ugostiteljskih usluga. Za hotelske spa centre, ostvarena je konekcija sa RoomExpert aplikacijom, odnosno preuzimanje podataka gostiju, kao i prebacivanje računa na hotelsku recepciju – sobni račun gosta.

Povezivanje više prodajnih
objekata u kompanijsku
celinu

Proširenjem poslovanja, klijenti često dolaze u situaciju da je potrebno otvoriti više od jednog maloprodajnog objekta i povezati ih u tzv. lanac. Retail Expert poseduje automatske konekcije ka knjigovodstvu (Poslovni Navigator), koje se može nalaziti na bilo kojoj lokaciji.

Ukoliko ste zainterosavani za saradnju

Ostali proizvodi